joi, 6 iulie 2017

Oamenii de stiinta au descoperit o alta cauza a infertilitatii la femeile tinere

Uneori, doctorii cu sănătatea generală a femeii care sa adresat pentru ajutor care s-au confruntat cu infertilitate, nu pot identifica cauza acestei probleme. Dar oamenii de știință din Germania sunt siguri că acum știu de ce se întâmplă acest lucru.
Analizând datele a 8 participanți la studiu, sa arătat că toți au o mutație în gena suprimatoare a tumorii Wilms (WT1). Cel mai interesant lucru este că a doua parte a acestei gene este în ordine. Anterior sa crezut că gena de mai sus este responsabilă pentru dezvoltarea și funcționarea organelor interne, cum ar fi rinichii și inima.

Apoi, cercetătorii au efectuat un experiment cu rozătoare, distrugând mecanic aceeași genă în ele. Și datorită acestui fapt, sa descoperit că această mutație este direct legată de purtarea fetală. Oamenii de știință au scris pe deplin un mecanism pentru care nu se întâmplă sarcina: ei susțin că gena afectează activitatea proteazelor chiar și în momentul în care ovocitul fertilizat se află în tubul uterin și se deplasează spre uter. Din acest motiv, embrionul nu se poate atașa la mucoasa uterină și este ucis.

Datele oamenilor de stiinta germani de cercetare descrise in revista stiintifica si medicala "Human Molecular Genetics".


80 de comentarii:

Viorica spunea...

imi doresc foarte mult un bebelus am facut diverse tratamente, 3 Fiv-uri dar cu parere de rau minunea nu s-a intamplat. Voi la ce clinici ati fost? Ma poate ajuta cineva cu un sfat. Mersi mult!

Carmen spunea...

Daca va pot ajuta cu sfaturi, sunt aici. Am încercat si am reușit la a treia încercare.

Carmen spunea...

Am încercat n Romania, fara rezultat. In 2015 am reușit cu ajutorul doctorului de la clinica Biotexcom. Am facut fiv cu ovocite donate. Sora mea tot cu Ajutorul lor a reușit.

Florentina spunea...

Cat te-a costat Carmen?

Carmen spunea...

In Romania Procedura de FIV costa 3000 euro. Se mai adauga cheltuielile cu tratamentul de stimulare, care variază intre 2000- 3000 lei, in funcție de cum răspunzi stimulării. Insa in Ucraina la Biotexcom pentru un ciclu FIV cu ovocite donate m-a costat 4900, insa aici intra tot, tratament, cazare, mancare, drumul (esti adus la clinica cu masina), actele, etc, in afara de biletul la avion, ceea ce mi se pare evident.. asta deja e si normal sa il cumperi tu..

Sandra spunea...

Din cate am inteless FIV la Genesys Fertility Center cu Tutunaru este cam 4600 eur

Carmen spunea...

Da, dar la genesys asta e pretul numai pentru fiv, medicamente si toate celelalte sunt pe cont propriu.. e foarte scump la ei..

Luminita Dascalu spunea...

Si eu am facut 3 fiv, ultimul la clinica Biotexcom dintre care al 2 lea sa prins si sa oprit din evolutie si la al 3 lea am reusit sa fac fetita

Florentina spunea...

Ohoo destul :( vreau si eu bebe da la mine a fost fara succes, eu am facut in Spania.

Carmen spunea...

Nu, eu am dat 4900 euro. Mai repet, aici intra tot, medicatia, ovocitele donate, fiv-ul cazarea etc..

Carmen spunea...

Sora mea si inca o prietena tot atat au plătit, 4900 euro. Prietena mea a născut acum 6 luni.

Florentina spunea...

Super !! E putin mai greu pt un cuplu in care barbatul "e de vina" ! :(

Carmen spunea...

Eu m-am dus la biotexcom cu spwtmograma făcută si m-a pus s-o repet. Medicul spunea ca nu are incredere daca nu o fac ei. Si il cred, pentru ca nu este omul banului.

Florentina spunea...

Si ai reusit acolo ?

Carmen spunea...

Am născut un baietel, credeam ca nu o sa se mai intamle minunea... atatea incercari si nimic.. Am facut un transfer de embrioni proaspeti si s-au purtat foarte fain cu mine. Asta m-a convins ca nu sunt oameni ai banului

Ana Nicole spunea...

Si eu fac FIV in iunie. Cer indurare cerlului sa reusim!

Florentina spunea...

Mult noroc !! Unde faci?

Ana Nicole spunea...

Initial ne gandeam ca o sa il fac in Spania dar dupa ce m-am documentat mai bine am aflat ca acolo au ovocite de proasta calitate si medicii nu sunt super, stau la dubii... noi o sa face cel mai probabil tot la clinica Biotexcom din Kiev.

Ana Nicole spunea...

Initial ne gandeam ca o sa il fac in Spania dar dupa ce m-am documentat mai bine am aflat ca acolo au ovocite de proasta calitate si medicii nu sunt super, stau la dubii... noi o sa face cel mai probabil tot la clinica Biotexcom din Kiev.

Maria spunea...

Buna ziua! ma confrunt cu o problema si anume grupa sangvina rh negativ, am intrerupt o sarcina acum cativa ani, si din simpla ignoranta nu mi am facut vaccinul de dupa. din cate am inteles asta nu ar fi o prolema prea mare, atat timp cat sarcina viitoare va fi atent supravegheata, dar problema este ca nu reusesc deloc sa mai raman insarcinata. am varsta de 29 de ani, iar partenerul meu, rh pozitiv are 36 de ani, nu cred k varsta e problematica. as dori un sfat, va multumesc!

Sorina spunea...

Bun? seara..eu am sindromul ovarelor polichistice, nu am ciclu deloc ?i nici ovula?ie. În momentul de fata urmez tratamentul cu duphaston pentru un ciclu fals…îmi doresc un copil ?i eu ?i so?ul meu ?i ne chinuim ne un an de zile .Am vrea sa facem ?i noi FIV dar as vrea sa ?tiu care ar fi sansele..Va rog dac? m? pute?i îndruma as fi recunoscatoare.va Mul?umesc.

Nicoleta spunea...

buna am 40 de an si am aut anu trecut a fertilizare an vito dar am perdur la o luna iar acuma vreau ansamantare am sanse

Gabriela Popescu spunea...

Buna Nicoleta, imi pare rau pentru experienta de anul trecut. Raspunsul scurt la intrebarea ta este ca ai sanse, dar infime. Daca ne spui mai multe detalii referitor la ce tratament ai urmat si ce rezultate ai avut (numar de ovule obtinute, rata fertilizarii, embrioni, calitate etc) si rezerva ovariana actuala pot sa intelegem mai multe, din ce mi-ai spus doar varsta e relevanta si din pacate nu e de partea ta.

nicola spunea...

buna sant nicola am mai facut o data fiv si am optinut 3 embrioni dezvoltati 2 de 6 si unu de 8 mi sau intdodus toti 3 dar am perdut din pacate la o luna si nustiu de ce analizele toate mis bune si alu sotu si vreau sa ancerc din nou anu asta ovarele le am amandoua de cat trompele anfundate vreau un raspuns

Lili spunea...

Buna ziua. Numele meu este Lili am 25 de ani si nici un copil:-(. Anul trecut pe 27 noiembrie am fost operat? clasic de chist endometriozic 5, 1 cm la 3 luni dupa operatie mi-a reaparut alt chist de 7 cm. Atunci am inceput tratamentul cu diphereline pe 6 luni. Chistul mi-a scazut la 2, 5 cm dar azi la alte 3 luni mi s-a spus ca are 5, 3 cm si ca trebuie din nou operat tot clasic pt ca as mai avea un focar de chisturi endometriozice si o punga cu lichid. Mi s-a adus la cunostinta ca nu voi scapa nici de data asta de endometrioza si ca indicat ar fi la o luna dupa operatie sa fac FIV. In afara de faptul ca sunt terminata de suparare nici nu stiu ce sa fac. Chiar numai prin FIV pot ramane insarcinata?

Laurenti Craciun spunea...

Buna Lili, endometrioza se asociaza cu subfertilitate, dar nu inseamna ca sansa de a obtine o sarcina pe cale naturala este 0. Ai un partener stabil cu care doresti un copil? Ati incercat pana acum sa obtineti o sarcina?

Liliana spunea...

Buna ziua am 43 de ani am un fiv nereusit cu ovule donate, urmeaza al doilea cu embrioni congelati..imi este f teama de esec!

Adriana spunea...

Liliana, eu am facut la Biotexcom fiv cu ovule donate si am reusit din prima. Cu ovule congelate sunt mai putine sanse p/u ca au fost congelate, acolo unde am facut eu erau proaspete si de caletate foarte inalta. Scucces iti doresc!

RODICA spunea...

Buna ziua! Numele meu este Rodica si urmez un tratament pentru FIV. In 2 zile trebuie sa mi se recolteze ovulele. Este prima fertilizare pe care o fac si am emotii.A-si vrea sa stiu ce contraindicatii sunt dupa fertilizare , ce nu am voie sa mananc, ce nu am voie sa fac ? Si asi mai vrea sa stiu daca este problema ca am caine si pisica. Am auzit diferite variante :asi putea face toxoplasmoza? (mentionez ca nu dorm in casa animalutele , doar intra si ies) MULTUMESC MULT !

Laurentia Craciun spunea...

Buna RODICA, poti sa te intorci la stilul de viata pe care il ai in mod normal, nu ai restrictii la alimentatie, incearca s-o tii echilibrata. Toxoplasmoza se transmite de la pisica, dar nu inseamna ca si tu vei avea de la pisica ta.

ana-maria spunea...

Nu am ciclu deja de la 38 de ani, am facut tratament de la endocrinolog cu cycloproginova, dufaston , ciclul nu mai vine si pace,azi am primit rezultatele analizelor ft4 1.26 ng/dl, tsh 1.083 microUI/ml si tsh 150.00 mUI/ml, ce de facut? Am sanse la FIV cu ovoc donate? cu deosebita consideretie si respect., multumesc anticipat

Lina spunea...

Dacă sincer nu prea cred că ai șanse, dar oricum trebuie să apelezi la centrul de reproducere în fertilitate ..cel mai bine peste hotare. Încearcă să te adresezi la Ucraina, este o clinică Biotexcom. Avantajul la ei este ca chiar daca nu resușești să rămîi însarcinată/, poți opta pentru mama surogat. În altă parte nu o să găsești, doar de Russia, dar la ei este scump, și la ei mama surogat se înscrie în certificatul de naștere. Dar nu disperați,încercați tot ce va oferă medicina în ziua de astăzi.

Alex Si Teo Rotaru spunea...

  Buna ziua! Fetelor, imi poate recomanda cineva o clinica cu rata mare de succes in Fiv in Ucraina? Cazul meu _ endometrioza de gr 2 operata in urma cu 2 ani pe ambele ovare, tratament ulterior cu diphereline , de 1 an jumatate fara succes incerccari naturale de a ramane insarcinata. 
Va multumesc , zi cu soare!

Solcan Ionyella Mitrut  spunea...

Eu am fost la Clinica Biotexcom. Succes.

Lorina Balan  spunea...

Eu tot la ei am reusit. Incearca sa mergeti la o consultatie innitiala. Sa vedeti ce ajuta. Sunt mai multi medici foarte buni medici.

Denisa Leonte Macovei  spunea...

tot la aceasta clinica, FIV in derulare ....speram bine

Crenguta Stanciu spunea...

 Bună Denisa , la ce cost ai ajuns pana acum? Si daca stii cat va fi pana la final

Denisa Leonte Macovei  spunea...

Buna , am platit doar pretul pachetului de 2 fi-uri. Tratamentu, injectile, analizele toate se includ in pachet (dar depinde de fiecare pacient cum reactioneaza organismu asa este si tratamentu,

Crenguta Stanciu  spunea...

Multumesc frumos pentru raspuns si sa fie cu ochișori 

Denisa Leonte Macovei spunea...

 Multumesc mult si tie la fel iti doresc 

Alex Si Teo Rotaru  spunea...

Multumesc pt info !

Carolina spunea...

Mămici îmi doresc tare mult un bebe dar fără nici un rezolvat. Am analizele la zi.incerc de un an și nimic. Ce mă sfătuiți?

Doina spunea...

Ati verificat daca trompele sunt permeabile? Este o procedura speciala. Ovulati? Sotul are spermograma buna? Ati facut analize hormonale?

Anonim spunea...

Carolina, tiroida este ok? Ce va spune medicul?

Carolina spunea...

Toate analizele sunt ok, si la mine si la sotul. Nu intelegem in ce cauza.

Doina spunea...

Sincer imi pare rau. Eu tot am avut promleme, am avut infertilitatea dar secundara. Eu personal am apelat la Biotexcom, este o clinica care se afla in Ucraina, si e specializata in domeniul acesta. Ma ajutat ft mult si sunt multumita.

Luminița spunea...

Buna ziua. Eu sunt din Iasi si trebuie sa fac FIV, eu m-am dus la Euromaterna la dna Lutescu Ioana, dar am vazut atatea pareri bune despre Yulia Kotlik de la Biotexcom si mai ales ca la multe cazuri am vazut ca FIV-ul a dat rezultate din prima. Puteti sa ma sfatuiti, va rog? Trebuie sa merg inainte la multe consultatii? Eu sunt la zi cu toate analizele, mai trebuie sa incep procedura in sine. Multumesc.

Cory spunea...

Daca ai analizele facute nu trebuie sa mergi decat la o consultatie, arati analizele si daca sunt ok incepi procedura, te sfatuiesc din suflet sa mergi la doamna Yulia Kotlik, e o profesionista, nu am cuvinte sa-ti spun despre dansa. Eu am un baietel de un an! Nu mai speram ca o sa am copil, dar dansa si Dumnezeu ne-a ajutat!

Anonim spunea...

Buna fetelor. La acea clinica din Ucraina cum va-ti descurcat? ati cunoscut limba, sau exista un translator? eu nu cunosc limba, dar as dori tare mult sa stiu daca acolo au si banca de ovocite. Eu am fost diagnosticata cu menopauza precoce, si singura sansa este sa gasesc un donator de ovocite si o clinica buna, desigur. Am mare incredere in clinicile din strainatate, aici la noi te trateaza ca pe ultimul om si am trecut prin multe in spitalele noastre. Astept rs, ultumesc!

Liliana spunea...

Si ieu am o problema de a obtine o sarcina ,din pacate sotul a fost diagnosticat cu azoospermie . Cu greu ne-am hotarat sa apelam la insemantare artificiala cu donator,dar din pacate nu a fost sa fie acum ne-am gandit sa incercam Fiv tot cu donator. N-am stiut daca se poate , cautand pe net vam gasit pe voi. Ma bucur enorm ca vam gasit si pot sa-mi inpartasesc si eu durerea cu cineva inafara de sotul meu care sufera. As avea o intrebare sunt foarte costisitoare tratamentele dinainte si dupa ??

Madalina spunea...

Buna si bine v am gasit! Ma intereseaza si pe mine,a mai fc cineva inseminare cu donator? As vrea mai multe detalii despre cum se alege donatorul,dc reusita e mai mare fata de sperma partenerului. Eu am ales clinica Biotexcom,in Mai ,am prima consultative cu dn Yulia, imi puteti da detalii despre dansa daca i ati fost paciente bineinteles. Astept raspunsuri Va multumesc si sper sa ne vedem cu copii cat mai repede!

Adelina spunea...

Fetelor la aceasta clinică trebuie de programat cu 3 luni înainte pentru tratament. Dupa prima consultatie managerul coordonator va informeaza când începeți programa și deja urmăriți pașii. Cititi informatia de pe pagina oficiala, nformatia de pe pagina oficiala a acestei clinice este corectă, dar dosarul medical la fiecare pacient este individual. Multa bafta.

Anonim spunea...

Aceasta clinica are neajunsuri, fim sincere, cel mai principal este ca e ft aglomerat si trebuie sa astepti mult, în schimb scopul principal îl îndeplinește dar totusi.

Angela spunea...

Bună fetelor. Aș dori să vă întreb despre mama surogat la Biotexcom, dacă știți??? Mi sa spus că nu vom întâlni mama surogat înainte de a începe programul. Dar dacă vorbim în general, voi contacta de multe ori mama surogat??? Aș dori să știu despre starea ei de sănătate și starea emoțională. Fetele cine s-a adresat la ei cu acest program, aștept un răspuns!!!

Anonim spunea...

Bună Angela. Da, în conformitate cu regulile lor, cuplul nu se întâlnește cu mamma surogat până la 12 săptămâni, după ce cuplu are poate să vină la data programată și să privească rezultatele ecoului, chiar și copilul lor pe ecran și comunica cu mama lor surogat În fiecare lună, surogatul dvs. vine la clinica BioTexCom pentru a trece control. Toate rezultatele sunt traduse și trimise prin e-mail, astfel încât fiecare pas să fie conștient de starea de sănătate a mamei dumneavoastră surogat.

Dana Georgiana spunea...

Buna fetelor,
Ce pareri aveti despre clinica biotexcom?si de doctorii de acolo ce ati auzit?recomandati pe vreunul?Am nevoie de un medic ginecolog care sa fie profesionist si pe parte de probleme de fertilitate plus de asta as mai vrea sa repet inca un Fiv.

Cretoiu Raluca spunea...

Gabriela Tot la Biotexcom ma pregatesc sa fac si eu fiv. Sper sa fie ok.

Andreea Boloaga spunea...

Succes!!!

Cretoiu Raluca spunea...

Gabriela multumesc tare mult!

Andreea Boloaga spunea...

Eu am făcut la Columna ....fără reușită.

Veronica Maria spunea...

cu ce medic?

Elena Irina Spilcă spunea...

Andreea Boloaga cu ce medic ai făcut și care au fost costurile?

Andreea Boloaga spunea...

Fără analize, fără medicație in jur de 2000 euro

Andreea Boloaga spunea...

Au prețurile și pe site

Irina Mitu spunea...

Eu tot la Biotexcom am facut, acolo e mai ieftin.

Elena Irina spunea...

Spilcă Andreea Boloaga am citit câteva lucruri urate despre ea

Andreea Boloaga spunea...

Stiu....sunt păreri pro și contra. Dar mai sunt si alți medici buni acolo

Cretoiu Raluca Gabriela spunea...

Nu am apucat sa fac fiv, am ramas insarcinata natural
La Biotexcom, cu dna Kotlik am vb si a fost super.

Costache Ioana spunea...

La biotexcom am facut si eu fiv cu dr chadi , reusit din prima. Succes

Alinuș Alinus spunea...

Salut fetelor .Poate cinevai sa mai lovit de această întrebare ca si mine .Am făcut 2 IVF ambele negativ . Doctorul îmi zice că nu știe de ce doar că embrionul sau ovocitul nu se prinde de peretele uterului. A mai avut cinevai asa cevai

Alinuș Alinus spunea...

Asa mea zis si medicul ca uterul mea crede embrionul un corp străin.

Veronica Dumitru spunea...

aceeași situație in Londra,doar ca eu am avut 3fiv-ri....următorul va fi in ucraina!!!!!

Elena Irina Spilcă spunea...

Unde vei face Veronica?

Veronica Dumitru spunea...

Elena Irina Spilcă Biotexcom

Benita spunea...

Nu voi înceta niciodată să împărtășesc această mărturie pentru că acum sunt o femeie complet fericită, am suferit peste 8 ani de căsnicie când nu am putut rămâne însărcinată pentru soțul meu, apoi am început să fiu disperată din cauza presiunii mamei mele în- legea, si o prietena de-a mea m-a indrumat catre dr. Dawn acuna care a ajutat-o, i-am explicat totul Dr. Dawn acuna pe Whatsapp si mi-a promis ca ma va ajuta, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect, scrisoarea de 3 saptamani ea mi-a cerut sa merg la spital la test spre surprinderea mea, doctorul a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana, dar chiar acum am copilul meu frumos, ea a ajutat si pe 3 prietene ale mele, totul datorita doctorului Dawn acuna, contactati-o pe Whatsapp daca aveti orice dificultate va asigur un rezultat perfect,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să atragi un nou amant.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei să reziste mult în pat.
*Dacă doriți să măriți dimensiunea penisului.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.și e.t.c.
Contactați-o Whatsapp: (+2348032246310)
E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )

Loana spunea...

Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
*Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
*Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
*Dacă vrei un inel magic.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
Si altii,
Îți promit �� la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

Tariff spunea...

Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
*Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

Fairm spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Anonim spunea...

Nu am mai văzut un astfel de miracol în toată viața mea.
Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe băiatul meu de 5 ani timp de peste 9 luni,
Am fost atât de traumatizată și frustrată, din cauza dragostei pe care o am pentru soțul meu, am căutat ajutor din diferite locuri pentru a-l aduce înapoi la mine, dar nu a fost nicio diferență. Până când mama mi-a făcut cunoștință cu (DR DAWN), acest doctor mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore după ce i-am explicat totul și, spre cea mai mare surpriză, soțul meu m-a sunat după 48 de ore și mă implora să iert. el că nu mă va mai părăsi niciodată, toate mulțumesc Dr. DAWN pentru că de peste 3 ani sunt fericită cu soțul meu și mă tratează ca pe o regină,
Contactați DR DAWN, dacă aveți orice fel de problemă.

*Pentru a-ți readuce iubitul.
*A IMPACA
*Pentru a ramane insarcinata
*PENTRU A VINDECA CANCERUL
*A SE răzbuna
*PENTRU A PROMOVĂ AFACEREA
*PENTRU A VOI ÎNAPOI BANI/PROPRIETATE
*PENTRU A VINDECA HIV/SIDA SAU ALTĂ BOLĂ.
Contactați-l: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2349046229159

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159